ارتباطات و رسانه

وبلاگ دانشجویان کارشناسی ارشد رشته ارتباطات دانشگاه آزاد تهران مرکز - ورودی 1393

ارتباطات و رسانه

وبلاگ دانشجویان کارشناسی ارشد رشته ارتباطات دانشگاه آزاد تهران مرکز - ورودی 1393

عضویت در خبرنامه

ارتباطات و رسانه

مطالب منتشر شده در این وبلاگ توسط ارتباطاتی‌های دانشگاه آزاد تهران مرکز تهیه شده است.

نظریه اقتصاد سیاسی، استاد دکتر میرفخرایی

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ق.ظ

 

این نظریه تاکید می کند که فرهنگ و جهان بینی به زیر ساخت اقتصادی وابسته است. ساختار و مالکیت رسانه ها و شیوه عملکرد آنها را بازار می سازد.ویژگی بارز اطلاعات رسانه ها ؛ ارزش مادی مبادله پیامهای مختلف و منافع اقتصادی مالکان و تصمیم گیرندگان رسانه است. لذا منابع رسانه ای مستقل کاهش می یابد و تمرکز به سمت بازارهای بزرگتر می رود و بخشهای ضعیف تر و فقیر تر مخاطبان بالقوه نادیده گرفته می شوند.

دریافت فایل

تهیه و تنظیم: سهیل محمد شفیعی
*******************************************************
نقد و نظارت، اطّلاع رسانى صادقانه و شفّاف، طرح و تبادل آراء و افکار در جامعه

  • seyyed mohammad hoseini

اقتصاد سیاسی

نظریات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی